بخشدار پیرسلمان از فعالیت ۳ ایستگاه آتش نشانی در بخش پیرسلمان این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۳ ایستگاه آتش نشانی در بخش پیرسلمان اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محسن عزیزی، بخشدار پیرسلمان با اشاره به فعالیت سه ایستگاه آتش نشانی شهرداری، قاسم‌آباد لک لک و طویلان در سطح بخش پیرسلمان اظهار داشت: در حال حاضر این سه ایستگاه با سه ماشین‌آلات آتش نشانی کل روستا‌های بخش را زیر پوشش داشته و مشکل و کمبودی وجود ندارد.

اوبا تاکید بر اطلاع رسانی لازم به روستائیان و کشاورزان برای پیشگیری از حریق در مراتع و مزارع کشاورزی با توجه به آغاز فصل گرما از سوی دهیاران و همکاری لازم با منابع طبیعی و جهاد کشاورزی تصریح کرد: دهیاری‌های طویلان سفلی و قاسم‌آباد موظف هستند نسبت به سرویس خودرو آتش‌نشانی و آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه حریق و آتش سوزی احتمالی اقدام کنند.

بخشدار پیرسلمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری تمام مراسمات عمومی از جمله عروسی و ختم در روستا‌های این بخش ممنوع بوده و دهیاران موظف هستند طی جلسه‌ای با حضور اعضای ستاد پیشگیری از کرونای روستا ممنوعیت برگزاری مراسمات عمومی را اطلاع رسانی و در صورت ممانعت افراد، طی اطلاع و هماهنگی با پاسگاه انتظامی برای جلوگیری از مراسم اقدام کنند.

عزیزی با اشاره به تغییر شرایط وضعیت سفید شهرستان اسدآباد به زرد و بازگشت محدودیت‌های مجدد افزود: گندزدایی معابر و اماکن عمومی در سطح روستا‌ها و اطلاع رسانی به اهالی برای رعایت فاصله اجتماعی و خودداری از تجمع بیش از ۱۰ نفر در اماکن عمومی از جمله مواردی است که دهیاران روستا‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

او عنوان کرد: بازدید و سرکشی از نانوایی‌ها و مغازه‌ها و مدارس در سطح روستا با همکاری بهورزان خانه‌های بهداشت و اعلام موارد لازم به مسئولین مربوطه برای رعایت موارد بهداشتی و پیشگیرانه و گندزدایی لازم مکان‌های مذکور از دیگر اقدامات لازم است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.