مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سالانه بیش از ۷.۵ میلیون مسافر از استان تردد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان با شرکت هواپیمایی آسمان گفت: رونق و توسعه گردشگری از مهمترین محور‌ها و برنامه‌های توسعه استان اردبیل بوده که در همین راستا از تمامی فعالیت‌ها در این بخش حمایت می‌شود.

او با اعلام حمایت از فعالیت انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان بیان کرد: به منظور توسعه گردشگری در استان هر گونه حمایت اعم از اضافه کردن خط پروازی جدید و هر اقدام مورد نیاز در این حوزه انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به تردد سالانه بیش از ۷.۵ میلیون مسافر از استان افزود: با توجه به اینکه مسیر هوایی یکی از مهمترین راه‌های سفر گردشگران محسوب می‌شود، باید تلاش کنیم تا با حمایت از انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان زمینه ساماندهی لازم در این زمینه انجام شود.

فلاحی شرط تمدید پروانه بهره‌برداری را عضویت در انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان عنوان و اظهار کرد: بر این اساس دفاتری که در انجمن عضویت نداشته باشند پروانه بهره‌برداری آن‌ها تمدید نخواهد شد.

او از بازسازی تمامی مسیر‌های دسترسی گردشگری در سطح استان تا سه سال آینده خبر داد و گفت: مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مسیر‌های دسترسی استان اعتبار اختصاص یافته که با تخصیص آن تحولی اساسی در این محور‌ها ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به تاثیر راه‌اندازی راه‌آهن اردبیل بر بخش گردشگری استان تصریح کرد: بیشترین سود را از راه‌اندازی راه‌آهن به عنوان ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین راه دسترسی، بخش گردشگری استان اردبیل به ویژه گردشگری زمستانی به خود خواهد دید و شاهد تحول اساسی در این بخش خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.