رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طبس از برگزاری شورای ترافیک برای ریزش جاده خرو در طبس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حیدری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طبس در این جلسه با اشاره به اینکه جاده خرو یک جاده روستایی است و پنج نقطه آن با ریزش کوه و خطر مواجه است گفت: برای رفع مشکلات این جاده می‌طلبد اعتبارات استانی دریافت شود.

صادقی دهیار روستای خرو افزود:  ساخت پل در مسیر رودخانه سردر کنار سنگ شکن باعث خواهد شد که در مواقع بارندگی این مسیر باز و حرکت به سمت روستای خرو و بر عکس انجام شود.

او با اشاره به اینکه روشنایی ورودی روستا خرو باعث می‌شود که گردشگران از سردرگمی در آیند اظهار کرد: تسطیح راه آسفالت و خاکی دسترسی امدادی آبگرم چشمه مرتضی علی که در بارندگی اخر اخیر به مشکل خورده است از دیگر مشکلات این روستا است.

همچنین سرگرد چوبداری جانشین پلیس‌راه شهرستان طبس در این جلسه برداشت قسمت‌های ریزشی کوه، فنس کشی و تابلو هشدار ریزش کوه  را به عنوان سه راهکار برای  اطلاع رسانی مردم عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


زارع حسینی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان طبس نیز گفت: در کوتاه مدت تابلو هشدار دهنده ریزش کوه، بوق زدن ممنوع و تردد کامیون ممنوع  در این مسیر نصب خواهد شد.

او با بیان اینکه در این مدت باید کارشناسی و نقطه یابی مشکلات و نقاط خطرناک جاده روستای خرو انجام شود اظهار کرد: باید به فکر تامین اعتبار و تسطیح جاده روستای خرو باشیم.

خلیلی معاون عمرانی فرماندار شهرستان طبس نیز گفت: احداث پل در این مسیر از اولویت های سال گذشته بوده است که نیازمند ۳ میلیارد اعتبار است.

 انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.