در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تصویب کلیات طرح ارایه تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری

اعضای شورای شهر کلیات طرح ارایه تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری را با ۱۴ رای موافق تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر تهران در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.
در ابتدای بررسی این دستور مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است در شرایط کرونایی بسته تشویقی برای جهش تولید در نظر گرفته شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهرداری تهران پیش‌تر لایحه محرک اقتصادی با توجه به صنعت ساختمان را ارایه کرد، اما تفاوت این طرح با تمرکز بر صنعت بازار سرمایه و بورس است.

فراهانی ادامه داد: عرضه سهام شرکت‌شهروند و همشهری در این طرح دیده شده است و در ادامه نیز بخشی از بازار مالی و سرمایه شهرداری تهران می‌تواند در قالب صندوق‌های مالی محقق شود.

او بیان کرد: بخش دیگر این طرح حمایت از کسب و کار و پیمانکاران شهرداری است، زیرا در دوره کرونا بسیاری از پیمانکاران نتوانستند فعالیت کنند که پیشنهاد‌هایی برای ارایه تخفیف و تسهیلات برای آن‌ها در طرح آمده است.

پس از اظهار نظر عضو شورای شهر تهران کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر تهران در شورای شهر تهران به رای گذاشته شد که اعضا با ۱۴ رای موافق کلیات آن را تصویب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار