رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: نخستین مسئله در توجه به امر نماز، تشکیل شورا‌های اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی است و توجه به امر نماز تشویق و تقدیر از فعالان نماز باید مورد توجه مدیران دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهدی عربپور، رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان امروز یکشنبه ۲۵ خردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: اصلی‌ترین انتظار ستاد اقامه نماز این است که مدیران دستگاه‌های اداری که پیشانی نظام هستند، نسبت به امر نماز دلسوزتر از همه کارکنان باشند.

او افزود: بر این اساس وظیفه مدیران در نظام اسلامی و جمهوری اسلامی، نخستین مسئله نماز است و نخستین توصیه امیرالمومنین علیه السلام به فرمانداران، نماز بود.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در بحث نماز تصریح کرد: با توجه به این تاکیدات، اصلی‌ترین انتظار ستاد اقامه نماز این است که مدیران دستگاه‌های اداری که پیشانی نظام هستند، نسبت به امر نماز دلسوزتر از همه کارکنان باشند.

رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: نخستین مسئله در توجه به امر نماز، تشکیل شورا‌های اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی است و توجه به امر نماز فرزندان کارکنان، تشویق و تقدیر از فعالان نماز و خانواده آنان، توجه به طرح‌های بومی و ابتکاری و ... باید مورد توجه مدیران دستگاه‌ها باشد.

حجت الاسلام عربپور اظهار داشت: وضعیت میدانی نماز دستگاه‌های اجرایی استان کرمان نسبتا خوب است و نمازخانه‌های خوب، حضور امام جماعت و برگزاری نماز از جمله این موارد است، اما در بارگذاری و انعکاس این مستندات ضعیف هستند و در مرکز کشور دستگاه‌ها را ضعیف جلوه می‌دهد.

او افزود: طرح مُکنت به زودی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در بحث اسرار نماز و انگیزه لازم برای تشویق دیگران برگزار خواهد شد که چهار ساعت از این دوره حضوری و چهار ساعت غیرحضوری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار