فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارقان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ بیژن جنتی،  فرمانده انتظامی شهرستان فردیس  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ در منطقه جاده ملارد شهرستان فردیس، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که مالباخته به همراه همسرش در حال تردد در جاده ملارد بوده که ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی زانیتا خودرو پژو ۲۰۷ آن‌ها را متوقف کرده و با تهدید سلاح سرد آن‌ها را از خودروشان پیاده کرده و خودرو را به سرقت برده اند.

سرهنگ جنتی گفت: کارآگاهان در ادامه با به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خودرو زانتیا متهمان شدند و با بررسی دقیق‌تر متوجه شدند که خودروی پیش گفته چند کیلومتر بعد از محل سرقت با یک خودروی دیگر تصادف کرده و مدارک آن به پلیس راهور منتقل شده است.

او افزود: کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم به محل مورد نظر اعزام و با تحت نظر گرفتن متهم در هنگامی که وی برای تحویل گرفتن مدارک خودرو اش به پلیس راهور مراجعت کرده بوده نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه همدست متهم در شهرستان فردیس، نامبرده نیز با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ جنتی افزود: خودرو سرقتی نیز بدون هیچگونه کمبودی از مخفیگاه متهمان کشف شده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به ادامه دار بودن تحقیق از متهمان گفت: پلیس به صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت شهروندان در حال خدمات رسانی است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.