مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از استخدام پنج قهرمان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از استخدام پنج قهرمان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و گفت : برای استخدام هفت قهرمان دیگر که شامل چهار بانوی ورزشکار و سه ورزشکار مرد می‌باشند اقدامات لازم در حال انجام است که پس از طی مراحل قانونی به استخدام این اداره کل درخواهند آمد.

او گفت : علی مظاهری، سامان حیدری، هژیر رحمانی، مسلم امیری و سعید احمدی پنج قهرمان ورزشی هستند که در این اداره کل استخدام و کار خود را آغاز کرده اند.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه جذب قهرمانان ورزشی استان گفت: خوشبختانه کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو کشور در این زمینه بوده است و ظرف ۲ سال اخیر پنج تن از قهرمانان ارزشمند ورزشی استان که مشمول این قانون بوده‌اند، در بخش‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان جذب شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تقدیر از شهردار کرمانشاه برای جذب چهار کشتی‌گیر کرمانشاهی گفت: سعید طلوعی شهردار ورزش دوست کرمانشاه سال گذشته در یک اقدام ارزشمند نسبت به ایجاد شغل برای چهار کشتی گیر استان کرمانشاه اقدام کرد که کار بسیار ارزشمند و شایسته تقدیری است.

رحیمی خواستار همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه جذب قهرمانان ورزشی شد و گفت: از معدود دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدام بسیار ارزشمندی داشته است باید به شهرداری کرمانشاه اشاره کنیم.

او گفت: از رضا افضلی، محمد قربانی، سجاد محمدی و حامد رشیدی به عنوان قهرمانان ورزشی بنام این استان یاد کرد که در شهرداری مشغول به کار شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: در زمینه سایر دستگاه‌ها نیز امیدواریم نسبت به این قهرمانان افتخارآفرین ورزش استان که مشمول آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان می‌باشند حمایت لازم را انجام دهند، زیرا این کمترین کاری است که می‌توان در قبال افتخارآفرینی این افراد برای ان‌ها انجام دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.