افتتاح واحد‌های مسکونی اهدایی شرکت گاز و سپاه به سیل زدگان پلدختر

فرمانده بسیج حوزه شرکت ملی گاز ایران از افتتاح واحد‌های مسکونی اهدایی از سوی سپاه پلدختر و شرکت ملی گاز ایران به سیل زدگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  یدالله رحمانی در حاشیه افتتاح واحد‌های اهدایی به سیل زدگان پلدختر، اظهار داشت: این واحد‌ها که با مشارکت شرکت ملی گاز ایران و سپاه پلدختر احداث شده که در مرحله اول سه واحد آن امروز تکمیل و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

وی افزود: برای احداث این واحد‌ها پس از سیل ۹۸ در تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت گاز و سپاه پلدختر، مقرر شد این شرکت منابع مالی را جهت اجرا در اختیار سپاه قرار دهد.

فرمانده بسیج حوزه شرکت ملی گاز ایران گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد ۱۵ واحد مسکونی به آسیب دیدگان از سیل که خانواده‌های شهدا، افراد بی سرپرست و زیر حمایت کمیته امداد هستند تحویل داده شود.

رحمانی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ساخت این واحد‌ها با وقفه مواجه شد، افزود: سه واحد از این واحد‌های اهدایی امروز با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید و به صاحبان آن اهدا شد.

وی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه و تعهد این ۱۵ واحد طی مراحل بعدی با در اختیار گذاشتن منابع مالی توسط سپاه تکمیل و تحویل سیل زدگان آسیب دیده می‌شود.

فرمانده بسیج حوزه شرکت ملی گاز ایران گفت: هزینه این واحد‌ها از طریق کارکنان شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های فرعی آن جمع آوری و به حساب سپاه پلدختر واریز شده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: پلدختر ، سیل ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.