مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری قم خبر داد؛

ممنوعیت نصب چادر در بوستان های فدک و امام رضا (ع)در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری قم از ممنوعیت نصب چادر در بوستان های فدک و امام رضا در ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از شهرداری قم،میرهادی،مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری قم در نشست ستاد تسهیل امور زائران در دهه کرامت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر این که با توجه به تعطیلات تابستانی باید آمادگی کامل را در مجموعه شهرداری داشته باشیم، اظهار کرد: آماده باش تمام همکاران و بوستان‌های شهر به صورت ویژه برای ایام تعطیلات و دهه کرامت پیش بینی شده است.

او با اشاره به این که نصب چادر در بوستان فدک و بوستان امام رضا (ع) ممنوع است، گفت: در ایام دهه کرامت باید جلوی تجمعات و افزایش بیماری گرفته شود لذا بیشترین تلاش را برای حفظ سلامت مردم خواهیم داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به خدمات شهرداری قم در ایام ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) افزود: ما تلاش داریم از زائران به نحو شایسته پذیرایی کنیم، ولی باید بدانیم که همچنان کرونا وجود دارد.

میرهادی با بیان این که اداره کل تخلفات و سد معبر و تخلفات اجتماعی به صورت ویژه در این ایام فعالیت خواهد داشت، گفت: مجموعه شهردای آمادگی صددرصد برای جلوگیری از هرگونه تخلف در این ایام را دارد، چراکه جان مردم از هرچیزی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار