سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایجرود از توقیف ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پارس حامل کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال خبر داد.

 محموله قاچاق به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حمد معصومی راد گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی و پلیس آگاهی حین کنترل محور‌های مواصلاتی از تردد دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پارس حامل کالای قاچاق مشکوک و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف خودرو‌ها آغاز شد.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند خودرو‌های مورد نظر را در محور بیجار – زنجان شناسایی و در عملیاتی، آن‌ها را متوقف کنند.

سرهنگ معصومی راد خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۳۱ ثب البسه، هزار و ۲۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، ۲۸ جفت کفش و ۲۰۷ عدد هندزفری قاچاق کشف شد که ارزش آن از سوی کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به مبارزه جدی پلیس با قاچاق کالا گفت: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.