توزیع سیلندر گاز و نفت سفید در مناطق عشایری فارس در راستای تسریع، امر سوخت رسانی و جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع و ارائه خدمات بیشتر به قشر مولد عشایری صورت می‌گیرد.

عرضه سیلندر گاز و نفت سفید در مناطق عشایریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله بهرامی مدیر کل امور عشایر استان فارس گفت: توزیع سیلندر گاز و نفت سفید در مناطق عشایری استان در راستای تسریع، امر سوخت رسانی و جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع و ارائه خدمات بیشتر به قشر مولد عشایری صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه عرصه‌های منابع طبیعی از سرمایه‌های ملی و از ارزش بالایی برخوردار هستند، افزود: در راستای سیاست واهداف سازمانی، جلوگیری از آتش سوزی مراتع، و تامین نیاز‌های عشایر ۳۴ جایگاه ذخیره سوخت با عاملیت شرکت تعاونی توزیع سیلندر گاز و نفت سفید را در مناطق عشایری استان انجام می‌دهند.

بهرامی بیان کرد: در سال ۹۸ شرکت‌های تعاونی عشایری تامین و توزیع انرژی گرمایی بیش از ۳۹۳۹۵۰۰ لیتر نفت سفید و ۴۵۴۵۷ باب سیلندر گاز در مناطق عشایری را تامین کردند.

گفتنی است۲۳ شرکت تعاونی تحت نظر اتحادیه تعاونی‌های عشایری امر خدمات رسانی به جامعه مولد عشایر در استان پهناور فارس و مناطقی از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر و اصفهان را عهده دار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار