مدیر با سابقه فدراسیون کاراته ممکن است به زودی در این فدراسیون صاحب منصب شود.

آشوری در یک قدمی حضور در فدراسیون کاراتهبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محسن آشوری اواخر سال ۹۷ بود که با میل شخصی از دبیر کلی فدراسیون کاراته با وجود سابقه طولانی مدت استعفا و اعلام کرد که تاریخ مصرفش برای حضور در این فدراسیون به پایان رسیده است.

آشوری از جمله افراد با نفوذی در فدراسیون کاراته است که تقریبا همه اهالی این رشته او را می‌شناسند. قطعا در آستانه  اولین حضور کاراته در رقابت‌های المپیک، حضور محسن آشوری در فدراسیون کاراته نوید خوشی را برای اهالی این رشته خواهد بود. از طرفی روز گذشته حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با آشوری جلسه‌ای تشکیل داد که به منزله پایان شایعات در مورد اختلافات اخیرشان در فدراسیون کاراته بود.

اینطور که به نظر می‌رسد فدراسیون کاراته به حضور آشوری در این فدراسیون چراغ سبز نشان داده است, اما ورود آشوری به فدراسیون کاراته مستلزم موافقت وزارت ورزش و جوانان است که باید دید با حضور این مدیر باسابقه و پرنفوذ در کاراته موافقت خواهد شد یا خیر.

از سوی دیگر وحید مومنی منتظر حکم دائمی دبیرکلی خود از وزارت ورزش و جوانان است که باز هم مشخص نیست این بار آشوری ضمن بازگشت به کاراته در چه پستی فعالیت خواهد کرد. با این حال شنیده می‌شد آشوری به  روز‌های بازنشستگی نزدیک است که به نظر می‌رسد همچین چیزی صحت ندارد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار