سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت درگذشت مجیده نگراوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت در گذشت شیر زن عرب دیار خوزستان و خطه قهرمان پرور سوسنگرد مرحومه مغفوره مجیده نگراوی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

بار دیگردست اجل یکی دیگر از اسوه‌های فاطمی و زینبی دختران و زنان ایران اسلامی را از باغ گلستان خوبان کره خاکی گلچین وبه ملکوت اعلی برد.

آری به حقیقت این شیر زن عرب خطه سوسنگرد دارای شجاعت و رشادتی بی بدیل در دفاع از شرف و ناموس و آب وخاک در دفاع مقدس بود که سهم و دین خود را همانند شیرمردان آن خطه به خوبی اداکرد و با اسارت در آوردن ۶ متجاوز بعثی برگ زرین دیگری به ویترین پرافتخار زنان و دختران ایران، خوزستان و سوسنگرد ازخود به جای گذاشت که الگوی زیبایی برای همه گردید و موجب تحسین رهبر معظم انقلاب از ایشان در سفر به دهلاویه شد.

پس از دوران دفاع مقدس هم ازبهترین مدافعان و رهروان نظام، انقلاب اسلامی، و رهبری بودند، سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان درگذشت این شیر زن پر افتخارعرب را به عموم مردم خوزستان، سوسنگرد و خانواده معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده طلب غفران و رحمت واسعه الهی درخواست می‌نماید.

معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
روحش شادویادش گرامیباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
روحش شاد
آخرین اخبار