ایجاد امید در دل ستم دیدگان، محرومان و مستضعفان از سوی بنیانگذار انقلاب

مدیر آموزش وپرورش بهبهان گفت: امام خمینی(ره) امید را در دل ستم دیدگان، محرومان و مستضعفان جان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش وپرورش بهبهان گفت: چهاردهم خرداد ماه، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یادآور آرمان های بلند بزرگ مردی الهی است که با رهبری و روشنگری، انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود و پیروزی رهنمون ساخت، امید را در دل ستم دیدگان، محرومان و مستضعفان جان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. 

او افزود: امام خمینی(ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و با کاشتن بذر حکومت جهانی، نموداری از اندیشه های اسلام ناب را در مساله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

عبدی پور بیان داشت: پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی ها و دلاوری های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم­شاهی به وجود آوردند. قیامی که در تاریخ مبارزات مردمی علیه استبداد و استعمار، با نام، اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد.

مدیر آموزش وپرورش بهبهان تصریح کرد: بی شک جایگاه و نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده ساز میهن اسلامی از منظر معمار کبیر انقلاب، پراهمیت بوده و مدرسه را مکانی والا برای رشد وتعالی کودکان، نوجوانان و جوانان خوانده اند و توجه به اهداف و اندیشه های آن پیر فرزانه در حفظ این جایگاه و تربیت جوانان کشور، سنگین ترین مسئولیت متولیان امر تعلیم و تربیت است.

این مقام مسئول ادامه داد: اینجانب به نوبه خود، سی و یکمین  سالگرد ارتحال ملکوتی و عروج عارفانه امام بزرگوار(ره) را به خانواده بزرگ فرهنگیان متعهد، دانش آموزان انقلابی و مردم شهید پرور شهرستان بهبهان تسلیت عرض می نمایم. امید است در سایه الطاف باریتعالی بتوانیم با تکیه بر خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق و بهره گیری از منویات رهبر فرزانه انقلاب در جهت اعتلای بیشتر و معرفی و ترویج اندیشه های متعالی آن امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نسل حاضر و آینده اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار