جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای طرح آبرسانی به ۲۹ روستای این استان خبر داد.

آب رسانی به روستاهابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فرشاد پیری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه طرح آبرسانی و بهره برداری از آب شرب در سه دهستان اوریاد ماهنشان، قره پشتلو زنجان و شیوانات خدابنده اجرا می‌شود، افزود: اهالی روستا‌های تازه کند، قره حصارلو، حاج سیران، ماری، آقکند، قره داش، قلعه جوق، پری، سعید کندی، زنگی کوه، لهرگین، ماری، سالارآباد، اسلام آباد، بهرام بیک، قمشلو، قره، ولی و برون و ... از نعمت آب شرب بهره مند می‌شوند.

او با اشاره به اینکه طول خط انتقال و توزیع آب شرب در این مناطق ۱۸هزار متر طول بوده و بیش از ۲ هزار خانوار (بیش از ۷۰۰۰ نفر) از نعمت آب شرب بهره مند می‌شوند، تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریالی اجرایی می‌شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان تاکید کرد: مرمت ولایروبی قنات، مرمت منبع آب و تعویض وتعمیر شبکه توزیع، بهسازی چشمه مرمت مخزن، احداث منبع آب وخط انتقال و حفر چاه و تجهیز آن‌ها از عمده فعالیت‌های صورت گرفته در این طرح هاست.

این مسئول از کاهش هزینه‌های این طرح با مشارکت اهالی روستا و دهیاران خبر داد و گفت: ۶۰ درصد هزینه‌های اجرای این طرح‌ها با مشارکت نیرو‌های جهادی و اهالی روستا کاهش یافته است.

پیری در پایان ابراز کرد: امسال نیز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با عنایت خداوند متعال و با کمک دستگاه‌های اجرایی، خیرین و اهالی روستاها، طرح آبرسانی به برخی روستا‌های مورد نظر را عملیاتی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.