ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر با موسیقی مقامی تربت جام

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از دانش آموز هنرمند تربت جامی و هنر و موسیقی اصیل خراسانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تجلیل از دانش آموز هنرمند تربت جامی" مبین درپور" و معلم خیر "لعیا بهشتی" گفت:در سطح استان معلمین سخت کوش و مدیران پرتلاشی داریم که علاوه بر اینکه به امر آموزش می‌پردازند جنبه‌های دیگری از انسانیت و اعمال خداپسندانه در وجود این عزیزان متبلور است، ما وظیفه داریم از هر فرصتی برای معرفی این عزیزان به جامعه استفاده نماییم.

او افزود:خراسان مهد فرهنگ، هنر و ادبیات است و موسیقی مقامی و محلی تربت جام به ارتقای جایگاه فرهنگ و ادب این استان کمک شایانی نموده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: دانش آموز هنرمند تربت جامی "مبین درپور" هنر و موسیقی اصیل خراسانی را به کشور معرفی نمود که این موضوع جای افتخار است.

بیشتر بخوانید: سناریو های شروع سال تحصیلی به روایت آموزش و پرورش خراسان رضوی

خدابنده بیان کرد: از سوی دیگر ما در آموزش و پرورش نیز وظیقه داریم با تاکید بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی در راستای اجرایی شدن اهداف متعالی سند تحول بنیادین گام برداریم.

دراین محفل هنری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تلاش‌های مدیریت آموزش و پرورش تربت جام قدردانی نمود و با تقدیم لوح سپاس و هدایایی نفیس به مبین درپور و پدر هنرمندش از اجرای برنامه در عصر جدید و راهیابی وی به مرحله بعد ازآنان تجلیل کرد.

انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.