مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای بازگشایی مدارس در مهرماه ۹۹ سه سناریوی احتمالی را پیش بینی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای بازگشایی مدارس در مهرماه ۹۹ سه سناریوی احتمالی را پیش بینی کرده ایم، در حالت اول ممکن است دانش آموزان در شرایط عادی و طبیعی در کلاس‌ها حاضر می‌شوند و طبق روال سال‌های قبل مدارس فعالیت خواهند بود.

او افزود: در حالت دوم ممکن است شرایط به گونه‌ای باشد که در مدارس پر تراکم دانش آموزان را به دو گروه "الف" و "ب" تقسیم بندی کنیم و بخشی از دروس به صورت حضوری و بخش دیگری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
 

بیشتربخوانید:احتمال طرح زوج و فرد برای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در حالت سوم نیز ممکن است شبیه به شرایط چهار ماه قبل دانش آموزان امکان حضور در مدرسه را نداشته باشند و آموزش از طریق شبکه شاد و بستر‌های مجازی ادامه خواهد یافت.

خدابنده بیان کرد: در زمینه آموزش در فضای مجازی "شبکه شاد" اولویت اول وزارت آموزش و پرورش است که یک کانال ارتباطی دوسویه میان معلم، دانش آموز و مدیر مدرسه برقرار می‌کند و این شبکه می‌تواند بخشی از مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان را حتی خارج از وقت اداری برطرف نماید که بسیار مثبت خواهد بود.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.