رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مجموعه مستند یزد دروازه تاریخ با همکاری این سازمان و صدا و سیمای مرکز یزد ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه مستند یزد دروازه تاریخ کاری به روایت مسعودفروتن، از هنرمندان مطرح کشور است، گفت: هدف از ساخت این مجموعه مستند، معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهر یزد در گستره مخاطبان رسانه ملی در سطح کشور است.

او افزود: بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، جاذبه‌های گردشگری، سوغات شهر یزد، آب انبار‌ها و سازه‌های آبی، بنای‌های شاخص و تاریخی شهر و خانه‌های نفیس تاریخی بخشی از موضوعات بررسی شده در این مستند است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این مجموعه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز یزد است از شبکه‌های سراسر پخش می‌شود، تاکید کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده محمدرضا طایفی است که به قلم محسن آخوندی نوشته شده است.

ملازینلی گفت: مسعودقادری و عرفان زارع نیز تصویربرداران این پروژه هستند که کار پژوهش آن را مهدی نعمت اللهی صورت داده است.

او ادامه داد: امیدواریم این مجموعه جزو کار‌های فاخر در حوزه مستند شهر یزد باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.