اعلام برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در دهه کرامت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری گفت: از برنامه‌های دهه کرامت شامل جشن ولایت در فضای مجازی، دریافت پیام‌های تبریک اعضا مراکز کانون و پخش از سیمای فارس (برنامه گمپ گلا)، اجرای برنامه مداحان رضوی و انتشار مولودی‌خوانی اعضا کودک و نوجوان در فضای مجازی است.

او ادامه داد: مربیان هنری کانون فارس نیز در مسابقه فضاسازی با موضوع بزرگداشت دهه کرامت و ارسال در گروه‌های مجازی مراکز کانون شرکت و اعضا نقاشی‌هایشان را ارسال می‌کنند.

افتخاری از برپایی پویش «نامه‌ای به دخترم» خبر داد و گفت: این پویش ویژه والدین به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر طراحی شده است و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: جمع آوری خاطرات کودکان و نوجوانان از اولین زیارت حرم‌های مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) با عنوان خاطرات زیارت، قصه‌گویی اعضا و مربیان، معرفی شخصیت، معرفی ایام و وقایع، نوشتن شعر و دلنوشته، ساخت کاردستی، شعرخوانی، معرفی کتاب و ساخت انیمیشن از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت توسط اعضا و مربیان کانون فارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار