سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۴:۱۵ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ و پس از حدود ۳ ماه حضور در کشورش به ایران بازگشت.

او که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کرواسی و کنار خانواده اش اقامت داشت، ۲۱ اسفند سال قبل به کرواسی رفت و امروز پس از حدود ۱۰۲ روز وارد ایران شد.

اسکوچیچ که بامداد شنبه (۳۱ خرداد) زاگرب را به مقصد زوریخ ترک کرده بود، پس از خروج از سوئیس به قطر رفت و امروز با پرواز هواپیمایی قطر از دوحه به کشورمان آمد.

به جز مسئول تشریفات فدراسیون و یک راننده، هیچ یک از مسئولان فدراسیون برای استقبال از اسکوچیچ به فرودگاه امام خمینی (ره) نیامدند.

اسکوچیچ پس از پیاده شدن از پلکان هواپیما برای صادر شدن روادید خود حدود یک ساعت منتظر ماند.

او همچنین تست کرونا را پشت سر گذاشت.

پس از گذشت حدود یک ساعت و نیم از حضور اسکوچیچ در سالن CIP فرودگاه، برخی مسئولان فرودگاه اعلام کردند هنوز بار او به دراگان تحویل داده نشده است.

دراگان اسکوچیچ در زمان خروج از سالن CIP به زبان فارسی به خبرنگاران حاضر در محل سلام کرده و ضمن اعلام عذرخواهی نسبت به پاسخگو نبودن به سوال‌های آن‌ها اعلام کرد به زودی در نشستی خبری شرکت خواهد کرد تا برنامه‌های خود را برای تیم ملی تشریح کند.

همچنین او در پایان و پیش از نشستن در اتومبیل حامل خود به فارسی با حاضران در مقابل سالن CIP فرودگاه خداحافظی کرد.

نکته عجیب این بود که فدراسیون فوتبال حتی برای سرمربی کروات تیم ملی یک مترجم هم به فرودگاه نفرستاده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار