مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در قالب ۴۰ غرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه تابستانی صنایع دستی کرمان با ۴۰ غرفه برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه رشته‌های هنری همچون پته دوزی، قلم زنی روی مس، زیورآلات قیمتی و نیمه قیمتی، هنر‌های چوبی، گلیم بافی و ... به معرض نمایش و فروش درمی آید.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه تولید زنده برخی از هنر‌های سنتی استان کرمان را خواهیم داشت، افزود: نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان خواهد بود.

فعالی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کرمان پیوند بین صنعت گردشگری و صنایع دستی و همچنین هم‌افزایی هرچه بیشتر این دو صنعت است، تصریح کرد: زمانی که صنایع دستی و زیرساخت‌های گردشگری مانند هتل‌ها در کنار هم قرار گیرند، این پیوند برقرار می‌شود و جذابیت‌های گردشگری و صنایع دستی دوچندان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی کرمان هرروزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ خواهد بود، تصریح کرد: از بازدیدکنندگان درخواست می‌شود با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه مذکور حضور یابند.

او گفت: نمایشگاه تابستانی صنایع دستی از امروز به مدت ۱۰ روز در هتل پارس کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.