سرهنگ پاسدار علی خالقیان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا تهیه ۸۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اولین جلسه مشترک نیرو‌های مسلح استان سمنان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا تهیه ۸۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و رفع آلودگی در ۶۰۰ نقطه زیستی این استان انجام شد.

او تصریح کرد: مردم استان همزمان با فرمایش مقام معظم رهبری برای شرکت در رزمایش مواسات بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری کردند که بخشی از آن برای آزادی زندانیان تخصیص یافت.

سرهنگ خالقیان اظهار داشت: امسال همزمان با ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس باید برنامه‌ها به گونه‌ای در سطح استان برگزار شود که وحدت میان ارتش و سپاه که به فرمایش سردار دل‌ها یک لشکر الهی است، محقق شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه باید برخی از برنامه‌ها بین تمام نیرو‌های مسلح مشترک باشد گفت: در سپاه تا کنون بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه از سوم خرداد با شعار محوری ما قوی هستیم اغاز شد و با ۵۰ عنوان برنامه شاخص استانی همچنان تا دهه مبارک فجر ادامه دارد.

او افزود: در بخش محرومیت زدایی و خدمت رسانی باید به گونه‌ای عمل کنیم که نشان دهنده شعار ارتش فدای ملت، سپاه فدای ملت باشد و نشان دهیم که تحت هر شرایطی برای دفاع از ملت و کشور سینه سپر کرده ایم.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بخش اعظم برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.