معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: یک دستگاه مخزن ۱۲ تنی مایع اکسیژن در بیمارستان توحید سنندج نصب و راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دکتر صدیق جدیدالاسلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا و نیاز آن‌ها به اکسیژن، یک دستگاه مخزن ۱۲ تنی مایع اکسیژن که هفته قبل خریداری و در اختیار بیمارستان توحید سنندج قرار گرفت،با همت و تلاش بی وقفه پرسنل واحد تجهیزات پزشکی وارد مدار بهره‌برداری شد.

او افزود: این مخزن قابلیت ذخیره ۱۲ تن اکسیژن برای ۱۰۰ تخت بیمارستانی را دارد، و مرتب قابل شارژ است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این دستگاه ظرفیت اکسیژن سانترال گاز طبی مرکز درمانی توحید را افزایش داده است.

دکتر جدید الاسلامی از سفارش مخزن اکسیژن با ظرفیت ۵۰ هزار لیتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال جهت ذخیره و کمک اکسیژن رسانی بیماران بستری شده در بیمارستان توحید سنندج خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این مخزن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کردستان جهت خدمات رسانی تحویل داده خواهد شد.

او استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل را ضروری بیان کرد و گفت: با توجه به افزایش روزانه تعداد مبتلایان به کرونا در سنندج از شهروندان تقاضا می‌شود حتی الامکان از رفت و آمد‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.