استاندار اردبیل گفت: به دنبال پیگیری‌های انجام گرفته از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی موافقت احداث ۵۰ کیلومتر بزرگراه از سمت زنجان اخذ شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: پیرو سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و بازدید از پروژه‌های راه و راه آهن درخواست مجوز آغاز عملیات اجرایی چهار بانده کردن زنجان به اردبیل از سوی استانداری ارایه شد که نتیجه این در خواست صدور مجوز ماده ۵۶ مورد موافقت متولیان امر قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه بعد از موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه شد افزود: در این راستا وزیر راه و شهرسازی پیرو درخواست استانداری اردبیل بصورت رسمی از سازمان برنامه و بودجه درخواست تامین اعتبار لازم را برای چهار بانده کردن ۵۰ کیلومتر مسیر سرچم از اتوبان زنجان به اردبیل ارسال کرد.

استاندار اردبیل افزود: خوشبختانه نتیجه این مکاتبات امروز بعد از پیگیری رئیس برنامه و بودجه استان اردبیل اعلام شد و آغاز عملیات این پروژه از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت راه ابلاغ شد.

بهنام جو ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی نیز طبق آگهی فراخوان برای تامین اعتبار و همزمان جهت جذب پیمانکار پروژه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

او گفت: امیدواریم تا ۲ ماه آینده کارگاه این پروژه در مسیر اتوبان زنجان به اردبیل (سرچم) تجهیز و ماشین آلات راه سازی در مسیر فعال شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۰۰:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
اقای استاندار و مسئولین محترم لطفا به فکر جاده مغان _اردبیل باشید که شده کشتارگاه هر روز تصادفی در این جاده رخ میدهد لطفا توجه کنید تشکر