خانه آتش گرفته مادر شهید ساکن در فردیس با کمک خیران، از نو ساخته می‌شود.

عباس عاشری، مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف مرکز البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که چندی پیش از آتش گرفتن منزل مادر یکی از شهدای سرافراز دفاع مقدس در شهر فردیس با خبر شدیم، گفت: بلافاصله موضوع را با خیران اتاق اصناف مرکز البرز در میان گذاشتیم و خیران هر صنف برای احیای منزل این مادر بزرگوار اعلام آمادگی کردند.

او افزود: از اتحادیه مصالح فروشان، مصالح ساختمانی؛ از اتحادیه لوازم خانگی فروشان، لوازم منزل و همچنین بیش از ششصد میلیون ریال نیز کمک‌های نقدی طی سه ساعت برای کمک به مادر شهید یادشده، جمع آوری شد.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف مرکز البرز گفت: پس از جمع آوری کامل کمک‌ها، بازسازی منزل آتش گرفته مادر شهید آغاز می شود.

توسعه اقتصادی استان البرز، فراهم آوردن فرصت های شغلی برای جوانان تحصیلکرده، رفع گرفتاری های مالی از خانواده اصناف و در موارد خاص دستگیری از نیازمندان از اهداف تاسیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج بوده است.

مجمع خیران اصناف کرج با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در یاری رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه از طریق ساخت ده واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی،  نقش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.