علیرضا آشناگر گفت: حمایت از سرمایه‌گذار همواره و به صورت جد باید در دستور کار مدیران استان سمنان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه هماهنگی، پیگیری مسائل و موارد مرتبط با احداث طرح هتل چهار ستاره گردشگری و مرکز تجارت جهانی پسته دامغان با بیان اینکه باید حمایت از سرمایه‌گذار همواره و به صورت جد در دستور کار مدیران استان باشد گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند مسائل و مشکلات موجود بر سر راه اجرایی شدن روند احداث هتل و مرکز تجارت پسته در دامغان را تا حصول نتیجه، بررسی و پیگیری کنند.

او بابیان اینکه برای تقویت حضور گردشگر در دامغان باید برنامه‌ریزی‌های جامع از سوی سرمایه‌گذاران طراحی و تدوین شود ابراز داشت: قطعاً این اقدام منتهی به توسعه صادرات و رونق بیشتر تولید پسته و همچنین ارتقا شاخص‌های اقتصادی این شهرستان خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان دسترسی لازم برای به سرانجام رسیدن پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند گفت: یکی از این موارد راه‌اندازی مرکز تجارت جهانی پسته دامغان و هتل گردشگری چهار ستاره در این شهر است.

آشناگر با بیان اینکه بروکراسی اداری برای جذب سرمایه‌گذاران باید کوتاه شود افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی خوب دامغان این منطقه ظرفیت خوبی را برای راه‌اندازی دو پروژه مذکور دارد که ساخت آن می‌تواند رونق اقتصادی را برای منطقه به دنبال داشته باشد.

او بابیان اینکه در کنار مساعدت‌های لازم سرمایه‌گذاران نیز می‌بایست با جدیت اجرایی شدن طرح‌های مذکور را دنبال کنند تصریح کرد: مشکلات واگذاری زمین برای احداث ساختمان هتل در حریم باید رفع شود و همچنین مسکن و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری استان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.