رییس اداره نظارت براسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان گفت: در سال ۹۸ طرح اسناد الکترونیک در ۲۶بیمارستان دولتی کرمان به پایان رسید.

فاطمه محمودی، رئیس اداره نظارت براسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت:طرح تبادل و رسیدگی الکترونیک اسناد بستری و بستری موقت بیمارستانی در بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی ازتیر ماه ۹۸به صورت پایلوت در ۵بیمارستان از ۵دانشگاه استان آغاز شد و با استمرار آن در ۲۶بیمارستان دولتی به پایان رسید.

او بااشاره به الویت مهم سازمان بیمه سلامت مبنی بر مکانیزه کردن فرآیند‌ها افزود:پس از اجرای موفقیت آمیز طرح استقرار تبادل و رسیدگی الکترونیک اسناد بستری دراستان‌ها و بیمارستان‌های پایلوت باتعامل مطلوب و بسیار خوب دانشگاه‌های استان بابیمه سلامت تاپایان سال ۹۸به صورت کامل در۲۶بیمارستان دولتی دانشگاهی استان به پایان رسید.

محمودی گفت: ازتیر ماه ۹۹نیز تبادل و رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری و بستری موقت در ۱۹بیمارستان دولتی غیر دانشگاهی، خصوصی و جراحی محدود استان آغاز شده است.

او با بیان اینکه این طرح مزایای خوبی داشته است تصریح کرد:حذف کاغذ، توانایی گزارشگیری از اطلاعات ثبت شده درسامانه توسط دانشگاه، بیمارستان و بیمه، دسترسی به داشبورد‌های مدیریتی و به روزشدن اطلاعات پزشکان و بیماران از جمله مزایای این طرح است.

رییس اداره نظارت بر اسناد پزشکی بیمه سلامت استان کرمان در ادامه اظهار کرد:یکی دیگر از مزایای این طرح باتوجه به رویکردسازمان مبنی بر حذف دفاتر بیمه درسال ۹۹، انجام استحقاق سنجی بیماران در زمان پذیرش در بیمارستان و استخراج همپوشانی بیمه‌ای است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار