برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت سرویس مدارس در این شهرستان برگزار شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه شوراری آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور نمایندگان راهنمایی و رانندگی و شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی، اعضا شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس، شماری از مدیران مدارس خاص و هیئت امنایی  و سایر اعضا، برگزار شد.

او افزود: سرویس مدارس بخشی از روند اجرای آموزش و پرورش دانش آموزان است چراکه تربیت علمی و فرهنگی دانش آموزان از لحظه خروج از خانه و ورود به سرویس مدرسه آغاز می‌شود که در مدرسه ادامه می‌یابد، بنابراین لازم است سرویس دانش آموزان با نظارت و حساسیت ویژه‌ای مورد توجه واقع شود.

عبدی پور بیان داشت: مشکلات اقتصادی و مسائلی که در سال گذشته با آن روبرو شدیم بر هیچکس پوشیده نیست، اما نگاه اقتصادی به سرویس مدارس نگاه شایسته‌ای نبوده و می‌تواند مسیری برای ورود برخی آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان ایجاد کند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع سرویس مدارس و جایگاه مهم آن در پروژه مهر، برنامه ریزی و ساماندهی برای کسب نتیجه مطلوب و رفع نواقص را در اولویت کار کارگروه ماده ۱۸ قرار داده ایم و انتظار داریم که نهاد‌های مرتبط به عنوان مجریان کار نیز با برنامه ریزی منسجم و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در بهبود امور، آموزش و پرورش را که نقش تصمیم گیرنده و نظارتی دارد، همراهی کنند.

این مقام مسئول گفت: اهمیت انتخاب پیمانکاران واجد شرایط برای خدمت رسانی سرویس مدارس به دانش آموزان و توجه به دغدغه خانواده‌ها برای حضور افراد سالم و مناسب به عنوان سرویس فرزندانشان ضروری است. رفتار، کردار و گفتار راننده سرویس برای دانش آموز حامل پیام فرهنگی و آموزشی است.
 
انتهای پیام/م 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.