فرماندار بهبهان گفت: از همه ادارات انتظار دارم که پروژه مهر مدارس را به صورت جدی و ویژه پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حری فرماندار بهبهان گفت: پروژه مهر برنامه‌ای بسیار مهم بوده و لازم است همه ادارات ذیربط در مدت زمان باقی مانده تا شروع مدارس این پروژه را به شکل ویژه پیگیری کنند.

اوافزود: کار‌های زیرساختی مدارس باید از همین اینک آغاز شده و ادارات خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات کلیه مدارس شهرستان را بررسی کرده و به لحاظ پایداری آب و برق و گاز مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنند.

حری بیان داشت: یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های مورد توجه در مدارس را مقوله بهداشت است و شبکه بهداشت شهرستان بهبهان می‌بایست کار‌های مربوط به بهداشت مدارس را تا شروع فصل پاییز در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

فرماندار بهبهان عنوان کرد: شهرداری بهبهان نیز برای جذاب کردن محیط پیرامون مدارس اقدام کرده و احداث فضای سبز اطراف مدارس را با سرعت آغاز کند.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد: آموزش و تربیت از لحظه تحویل دانش آموز به سرویس مدرسه شروع می‌شود،  و سرویس مدارس بسیار مهم و شایان توجه است بنابراین باید هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی نظارت ویژه‌ای روی رانندگان و ماشین‌های سرویس مدارس صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

توجه به اجرای پروژه مهر در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.