امام جمعه ایلام گفت: دهه کرامت فرصتی برای تکریم اهل بیت است تا دشمنان بدانند ائمه اطهار همواره نزد مردم ، عزیز و ارجمند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی ‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان ایلام، گفت: تقوای الهی به صورت کلی یعنی حریم و حقوق الهی را رعایت کردن، نسبت به خدا شرک نورزیدن، دستوراتش را اطاعت کردن و نسبت به دیگران نیز حقوق آن‌ها را ادا کردن همان طور که دوست دارید حقوق شما را ادا کنند.

او افزود: دهه کرامت ریشه در اعتقاد ملت دارد، این دهه فرصتی برای تکریم اهل بیت است تا دشمنان بدانند پس از قرن‌ها ائمه اطهار همواره مورد اعتقاد و نزد مردم عزیز و ارجمند هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: هر فردی در این دنیا، خواه یا ناخواه دچار مصیبت می‌شود، اموالش از بین می‌رود، ضرر و زیان می‌بیند، برای اینکه انسان شایستگی جانشین بودن خداوند را نشان دهد لازم است در دوران سختی‌ها، گرفتاری‌ها قرار گیرد و از امتحانات الهی سربلند بیرون آید.

عدالت حقیقتی است که مردم به دنبال آن هستند

او ادامه داد: عدالت حقیقتی است که مردم به دنبال آن هستند، مسئولان دستگاه قضا باید تلاش کنند در تمامی عرصه‌ها عدالت را در جامعه اجرا کنند و این امر مهم همواره باید از اهداف دستگاه قضایی استان باشد.

حجت ‌الاسلام کریمی‌ تبار اظهار کرد: یکی از تعهدات آمریکا در بحث توافقات برجام برداشته شدن تحریم‌ها بود، اما متاسفانه با روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید (ترامپ) این کشور غربی تحریم‌ها را افزایش داد و این موضوع سبب نفرت بیشتر ملت ایران از استکبار جهانی شد.

او بیان کرد: اگر مسئولان قبل از برجام به توصیه‌های رهبر انقلاب گوشی می‌دادند وضعیت امروز این چنین نبود که بعد از گذشت ۷ سال به نقطه آغاز برگردیم.

امام جمعه ایلام ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی امروز به واسطه حمایت ملت در شرایطی قرار دارد که تصویب قطعنامه نمی‌تواند اهداف شوم آمریکا را به سرانجام برساند، کشور تحریم‌ها را می‌شکند و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او با بیان اینکه سال گذشته ۹۵٠ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است، افزود: استان ایلام در بحث مواد مخدر در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.