امام جمعه ابرکوه گفت: قوه قضائیه با جدیت و عزم انقلابی و بدون ملاحظه با صاحبان ثروت و قدرت برخورد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: راهکار از بین رفتن آن، شرکت نکردن در تجمعات و رعایت فاصله اجتماعی است.

او  در ادامه ضمن تبریک به کارکنان دستگاه قضا به مناسبت هفته قوه قضائیه، افزود:  قوه قضائیه با جدیت و عزم انقلابی و بدون ملاحظه صاحبان ثروت و قدرت به حسب توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی و با نصب العین قراردادن این توصیه‌ها در همه فصول قضائی تحول آفرین باشد، یعنی شاخصه‌های مردمی بودن انقلابی بودن و ضد فساد بودن-پاک دست و پاک دامن بودن- ملاحظه این آن نکردن را داشته باشد.

خطیب نماز جمعه ابرکوه به سالروز شهادت مصطفی چمران اشاره کرد و ادامه داد: سی و نهمین سالروز شهادت این اسوه ایمان و عرفان و ایثار که با اعتقاد از فدائیان امام در حرکت‌های رزمی داخل و خارج از کشور بود را گرامی میداریم- این‌ها الگوی معنویت انقلابی هستند که محصول تلاششان شهید سلیمانی‌ها شد.

 امام جمعه ابرکوه گفت: این که حضرت امام (ره) توصیه فرمود به مثل چمران بمیرید- یعنی این که ابتدا مثل چمران زندگی کنید تا بتوانید مثل چمران بمیرید.

او اظهار داشت: شهید چمران کسی بود که اولین هسته مقاومت انقلابی را در لبنان و جهان اسلام بنا نهاد و بنیانگذار حزب الله و انتفاضه حماس شد و سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم دیگر مرد حماسه و ایثار از جنس شهید چمران، تداوم بخش این راه شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار