فرمانده انتظامی البرز گفت: کشفیات مواد مخدر استان البرز در ۳ سال گذشته ۳ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز با بیان این که کشفیات مواد مخدر استان البرز در ۳ سال گذشته ۳ برابر شده است، گفت: در سال ۹۸ با تلاش ماموران جان برکف پلیس، ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار محمدیان با بیان این که مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود، افزود: علی رغم آزادی تعداد زیادی از سارقان در ایام کرونا، در ۳ ماهه ابتدای سال ۹۹ شاهد کاهش ۳ درصدی وقوع سرقت در استان البرز بوده ایم.

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که البرز در حوزه راهنمایی و رانندگی جزء استان‌های برتر کشور است، افزود: در بحث جرایم فضای مجازی میزان پرونده‌های ورودی به پلیس از سال گذشته تا کنون ۳ برابر افزایش پیدا کرده که باید در زمینه فرهنگ سازی استفاده از این فضا دستگاه‌های متولی جدی‌تر برخورد کنند.

سردار محمدیان با اشاره این که وظیفه ذاتی پلیس برخورد با جرایم و مجرمان است، افزود: با این وجود پلیس در بحث آموزش‌های همگانی نیز اقدامات خوبی را انجام داده و کارشناسان این نیرو در حوزه‌های مختلف به شهروندان و جامعه هدف شان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.