نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و ۵۲۰ مدرسه در استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات وصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پروژه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات گفت: اتصال مدارس استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات باعث ایجاد عدالت آموزشی در استان، علی الخصوص مناطق محروم و روستایی خواهد شد.

او با بیان اینکه یک هزار و ۵۲۰ مدرسه در استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات وصل می‌شود، افزود: با تلاش و پیگیری‌های مستمر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اتصال ۴۲۶ مدرسه روستایی از طریق اینترنت پرسرعت ADSL به شبکه ملی اطلاعات به پایان رسیده و عملیات اجرایی اتصال ۴۲۰ مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات از طریق Wifi و ۶۷۴ مدرسه شهری از طریق اینترنت پرسرعت ADSL به زودی آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه ICT به تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و خواستار اجرای سریع و دقیق این پروژه و افزایش عدالت آموزشی در استان اردبیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.