مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از ایجاد شرایطی برای ثبت و پیگیری شکایات کاربران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان قره‌داغی، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، اعلام کرد: از این پس کاربران می‌توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره‌گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده‌اند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راه‌اندازی شده است، بیان کرد: برای دسترسی راحت‌تر کاربران، روش‌های مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته‌ایم که بر اساس آن کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.

قره‌داغی درباره ضرورت راه‌اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری #۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راه‌اندازی شده است. این روش بسیار راحت‌تر از سایر روش‌های پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
تلفن ثابتم یکسال قطع دو ماه هرروز پیگیر هستم منم سر میچرخانه دیگه خسته شدم نمیدونم شکایتم چجوری به گوش مسولین برسونم ایا برخورد میکنه یانه وای فای خونه ام دوسال زیز تخت گذاشتم با توجه اینکه بچه هام خارج از ایران زندگی میکنن احتیاج مبرم به وای فای دارم خودم بازنشسته فرهنگی هستم با حقوق کم هرچند وقت بسته گران باید بخرم لطفا به داد مردم برسید با تشکر واردتمند شما
Iran (Islamic Republic of)
زهرا سام
۱۵:۱۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
من کد پیگیریمو فراموش کردم چکار کنم