هنرمندانی قزوینی که برای حق بیمه سه ماهه خود هزینه واریز کرده اند تا مردادماه به حسابشان برمی‌گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: سازمان تأمین اجتماعی به صندوق هنر اعلام کرده بود که هنرمندان باید برای حق بیمه سه ماه اول خود فیش بگیرند، اما هزینه آن را پرداخت نکنند که قزوین هم مانند سایر استان‌ها موضوع را به هنرمندان اعلام کرد.

محمدحسین اسماعیلی افزود: تأمین اجتماعی مجدد نظر خود را تغییر داد و اعلام کرد افرادی که فیش دریافت کردند باید هزینه را واریز کنند و افرادی که فیش نگرفتند هزینه بیمه آن‌ها را صندوق اعتباری هنر به تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه اصل بخشودگی حق بیمه تغییری نکرده است، اضافه کرد: هنرمندانی که فیش دریافت و هزینه خود را پرداخت کرده اند بعد از مردادماه حق بیمه به حساب آن‌ها بازگردانده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: هزینه بیمه فروردین‌ماه افرادی که فیش تهیه نکردند به‌صورت کامل از طریق صندوق واریز شده است، هزینه حق بیمه اردیبهشت و خرداد هم تا پایان تیر ماه پرداخت می‌شود.

به گفته اسماعیلی، در حال حاضر ۸۴۰ نفر در استان قزوین عضو صندوق اعتباری هنر هستند که حدود یک‌چهارم آن‌ها فیش دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار