علی نژاد: اتومبیلرانی و موتور سواری با جایگاه واقعی خود فاصله دارند

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی گفت: با توجه به قدمتی که اتومبیلرانی و موتور سواری در کشور ما دارند، ما باید به جایگاه واقعی مدنظرمان دست پیدا کنیم.

علی نژاد: اتومبیل رانی و موتورسواری از جایگاه واقعی خود فاصله داردبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در حاشیه افتتاحیه آکادمی اتومبیلرانی و موتورسواری در مورد انتظارات وزارت ورزش و جوانان از این رشته ورزشی اظهار کرد: با توجه به قدمتی که اتومبیلرانی و موتور سواری در کشور ما دارند، در بعد همگانی و قهرمانی با جایگاه واقعی که باید به آن دست پیدا کنیم، فاصله زیادی داریم.  

علی نژاد ادامه داد: علاقه‌مندان زیادی هستند که قصد دارند در بعد قهرمانی این رشته ورزشی کار کنند، که باید آموزش ببینند و قطعا بحث آموزش مهم‌ترین رکن پیشرفت در این رشته است. باید طبق استاندارد بین المللی نسل و نیرو‌های جدیدی را تربیت کنیم تا بتوانیم در این رشته ورزشی به جایگاه خوبی در دنیا دست پیدا کنیم.

او گفت: این ۲ رشته حامیان مالی خوبی جذب کنند و از طرفی مولد و درآمدزا شوند، به علاوه اینکه اقتصاد ورزشی به این رشته وابستگی بالایی دارد. زحمات ناظمی در این ۶ ماه در این فدراسیون قابل تقدیر است و از او بابت تمام تلاش هایش سپاسگزارم.  

علی نژاد در پاسخ به سوال فوتبالی خبرنگاران بیان کرد: در چنین مراسمی واقعا کم لطفی است که بخواهم در مورد فوتبال صحبت کنم، بنابراین در این زمینه ترجیح می‌دهم سوالی را جواب ندهم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار