فرماندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی هتل ۴ ستاره در اردبیل آغاز شده و این هتل در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان اردبیل گفت: امروز بازدیدی از سه مجموعه گردشگری و تاریخی شهرستان اردبیل به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل داشتیم که راه اندازی این پروژه‌ها و تسهیل عملیات اجرایی شان مورد بررسی قرار گرفت.

او بیان کرد: مجموعه گردشگری و هتل ۴ ستاره در شهرستان اردبیل با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان امسال به بهره برداری می‌رسد و این مجموعه‌ها نقش اساسی در رونق اقتصادی و گردشگری شهرستان اردبیل خواهد داشت.

فرماندار اردبیل از اختصاص ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به توسعه پروژه‌های گردشگری و زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: اقدامات خوبی در رونق گردشگری شهرستان اردبیل انجام شده و همت و تلاش مسئولان میراث فرهنگی استان و شهرستان اردبیل قابل قدردانی است.

امامی یگانه اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های این شهرستان سالانه گردشگران مختلفی به این منطقه سفر می‌کنند که راه‌اندازی این هتل گامی در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به گردشگران ورودی به منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.