رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

محمدرضا دهخدا رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به زودی و در یک سطح بسیار عالی و عاری از هرگونه حاشیه برگزار خواهد شد. ثبت نام نامزد‌ها برای انتخابات این فدراسیون انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی برای ورزشکاران ندارد. انتخابات فدراسیون هیچ گاه مهندسی نشده نخواهد بود.

وی افزود: من سال‌ها در این فدراسیون بودم و اکنون دیگر باید جایم را به جوان تر‌ها بدهم تا بتوانند برای ادامه و گسترش ورزش دانشجویی این کشور کمک کنند و هرجایی به تجربه من نیاز باشد در خدمت فدراسیون هستم. از شخص وزیر علوم هم صمیمانه تشکر می کنم که در این سال‌ها ما را به خوبی حمایت کردند و توانستیم با مدال‌های رنگارنگ جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

محمد رضا دهخدا در پایان با اشاره به پرونده فدراسیون جودو در دادگاه عالی ورزش خاطر نشان کرد: پرونده فدراسیون جودو در دادگاه cas هیچ آسیبی به فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نمی رساند. دانشجویان جودوکار ما برای مسابقات جهانی دانشجویان جهان آماده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار