به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی اسفندیار مدیر دفتر نظارت بر امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان در استان تهران، همزمان همه مراحل خدماتی که بهصورت حضوری به مشترکان ارائه داده میشود، تنها با برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ امکانپذیر خواهد بود.
او گفت: در این فرایند در خواست مشترکان توسط کارشناسان سامانه ۱۲۲ ثبت و برای رسیدگی و انجام درخواست بلافاصله بهصورت برخط (آنلاین) به ناحیه یا شهر مرتبط ارجاع داده میشود.
بیشتر بخوانید
اسفندیار افزود: بقیه مراحل کار فقط با تماس تلفنی کارشناس امور مشترکان ناحیه و مشترک مورد نظر انجام میشود.
او یادآور شد: مرحله به مرحله انجام کار با ارسال پیامک به مشترک اطلاع داده خواهد شد.
انتهای پیام/