مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سیگار خارجی قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه با توجه به کوهستانی بودن راننده پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، گفت: در بازرسی از آن سواری تعداد ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: شهروندان هرگونه اخبار مربوط به حمل و نقل و نگهداری کالای قاچاق را به پلیس اعلام کنند.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ممسنی از شناسایی و دستگیری ۲ سارق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سرنخ ها، موفق به شناسایی ۲ سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی و بازجویی اولیه، به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو اقرار کردند، اضافه کرد: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری سارق هنگام رانندگی/ کشف ۲۰ فقره سرقت خودرو

رئیس کلانتری ۲۳ گلدشت شهرستان شیراز از دستگیری یک سارق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد که با پراید مسروقه در حال رانندگی بود.

سرهنگ داریوش توکلی رئیس کلانتری ۲۳ گلدشت شهرستان شیراز با اشاره به دستگیری سارق هنگام رانندگی، در این باره گفت: ماموران انتظامی این کلانتری در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید که راننده آن حرکات مشکوکی داشت، مظنون شدند.

او افزود: ماموران سریعا دستور ایست دادند و راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ توکلی تصریح کرد: پس از استعلام از مرکز مشخص شد که پلاک نصب شده مسروقه و متعلق به سواری آردی و خودرو نیز دارای سابقه سرقت است.

رئیس کلانتری ۲۳ گلدشت شهرستان شیراز با اشاره به اینکه سارق حرفه‌ای در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت خودرو در شیراز اقرار کرد، ادامه داد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.

دستگیری ۵۲ خرده فروش و معتاد پرخطر در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۵۲ خرده فروش و معتاد پرخطر در کازرون خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان پس از هماهنگی قضائی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان اجرا کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه با شناسایی مناطق آلوده، ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی، ۷ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۵۲ خرده فروش و معتاد پرخطر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عبادی نژاد با اشاره به اینکه هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از وجود بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی است، گفت: این مهم با جدیت و به صورت روزانه بوسیله پلیس این شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

برطرف کردن نقاط حادثه خیز شهر مرودشت در دستور کار پلیس و شهرداری

فرمانده انتظامی مرودشت از عزم جدی پلیس و شهرداری برای برطرف کردن نقاط حادثه خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت در نشست تعاملی با مجموعه شهرداری مرودشت با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز در سطح شهر و بروز تصادفات متعدد، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس، مرتفع کردن این نقاط به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات است.

او، نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سطح معابر به ویژه کمربندی‌های شهر مرودشت را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که پلیس به جد دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی مرودشت ساماندهی ورود خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین به سطح شهر برای فراهم کردن آرامش عمومی و فردی شهروندان را هم از مطالبات دیگر پلیس برشمرد که شهرداری باید با جدیت دنبال کند.

سیدمهدی مکی شهردار مرودشت هم در این نشست با تقدیر و تشکر از تعاملات خوب مجموعه انتظامی به ویژه پلیس راهور با شهرداری، بیان کرد: اقدامات خوبی در این رابطه صورت گرفته است، اما تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله هست.

او ادامه داد: تلاش مجموعه شهرداری برای تامین رفاه و آسایش شهروندان همواره وجود داشته و سعی ما این است که در مرحله اول رضایت مندی مردم را جلب کنیم.

کشف ۴۴ کیلو تریاک در منزل

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۴۴ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به کشف تریاک در منزل، در این باره اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرودشت با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از محله‌های این شهرستان دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ زراعتیان افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۴۴ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار