علیرضا زرگوش، عضو هیئت مدیره شرکت پست، در دیدار با معاون استاندار اردبیل خواستار همکاری همه‌جانبه برای اجرای پروژه GNAF شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زرگوش، عضو هیئت مدیره شرکت پست، در دیدار با بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان و ضروری خواندن اجرای پروژه GNAF در کشور خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط برای اجرای این پروژه در استان شد.

زرگوش با تأکید بر اینکه در راستای توسعه زیرساخت‌ها به ویژه توسعه بخش عملیات پستی، حمایت استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان برای احداث فضای تجزیه و مبادله پست اردبیل حائز اهمیت بوده خواستار تنظیم و مبادله توافقنامه استان و تخصیص بخشی از اعتبارات مورد نیاز شد.

ندایی نیز ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شرکت ملی پست در دوران شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌ها و خدمات پست استان در این دوره را حائز اهمیت دانست.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت پروژه GNAF و ضرورت همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه مذکور اظهار امیدواری کرد: با اتخاذ تصمیمات لازم در راستای تحقق اساسی برنامه‌های پروژه، گام‌های موثری برداشته شود.

گفتنی است زرگوش در بدو ورود، با حضور در اداره کل پست استان اردبیل، ضمن دیدار و گفتگو با روسا و کارکنان، از بخش‌های مختلف این اداره کل بازدید کرد. در این بازدید که با همراهی محمد جوادی، مدیرکل پست استان اردبیل، انجام شد، زرگوش از کیفیت روند اجرای عملیات پستی و حضور مسئولانه کارکنان و اقدامات بهداشتی پیشگیرانه جهت مبارزه با ویروس کرونا در این اداره کل، قدردانی کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با حضور در جمع موزعین پست استان، ضمن قدردانی از تلاش آنان و تأکید بر اینکه امانتداری یکی از ویژگی‌های اساسی کار شبکه پستی کشور است، در جریان نظرات آن‌ها قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار