مسئول شهرک صنعتی شهرستان مهاباد گفت: چرخ شهرک صنعتی مهاباد روی محور جهش تولید می‌چرخد.

کوروش قادر مسئول شهرک صنعتی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری، شغل‌های پر درآمد در  شهرک صنعتی مهاباد موجب ایجاد کارآفرینان سرمایه در گردش بوده که این شهرک با فعالیت در ۷۳ واحد تولیدی حوزه تولید و صنعت به صورت فعال و نیمه فعال مشغول به فعالیت تولیدی هستند. 

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اظهار کرد: شهرک صنعتی مهاباد دارای ۱۱۶ فقره قرارداد واگذاری زمین صنعتی به سرمایه گذاران عرصه صنعتی و تولیدی بوده که از این تعداد ۷۳ واحد فعال و نیمه فعال باعث ایجاد جهش تولید شده است.

قادر با اعلام اینکه امسال یک واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی مهاباد به چرخه تولید بازگشته است، افزود: با راه اندازی واحد جدید برای ۷ نفر جویای کار در این زمینه اشتغال زایی شده که این نشان از جایگاه این شهرک‌ها در حوزه صنعت و تولید مهاباد است.

قادر اضافه کرد: از مهمترین تولیدات شهرک صنعتی مهاباد آبمیوه شهد، لبنیات شروین، پودر باریت، مبل، نان باگت، گوشت همبرگر، دستکش غیر چرم، قارچ، کاغذ فلورکینگ، اجاق گاز، کود شیمیایی، سبد سازی، قند، فوم، خدمات قالیشویی، بازیافت پلاستیک، مایع ظرف شویی، قطعات بتنی و کارتن سازی هستند.

مسئول شهرک صنعتی شهرستان مهاباد به واحد‌های تولیدی و صنعتی دارای مشکل توصیه کرد: به جای معطوف شدن به دریافت تسهیلات از بانک ها، ضمن ارتقا، دانش فنی و آگاهی از طرح توجیه فنی اقتصادی، نوع سرمایه گذاری و شناخت بازار مصرف بومی و ملی و تجارت جهانی به بازار‌های سرمایه‌ای روی آورند و سرمایه در گردش مورد نیاز خود را از این طریق تامین کنند.

این مقام مسئول همچنین در خصوص توسعه شهرک صنعتی مهاباد، افزود: در حال حاضر در این شهرک توجه به اینکه اراضی صنعتی در شرف اتمام می‌باشد؛ ۴.۵ هکتار اراضی خریداری شده که تا چند ماه آینده آماده واگذاری به کارآفرینان و سرمایه گذران مهابادی است.


بیشتر بخوانید


مسئول شهرک صنعتی شهرستان مهاباد یادآور شد: شهرک صنعتی مهاباد در ۱۸ کیلومتری شمال این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد این شهرک در فاصله بسیار کمی با روستای "ترشکان" و فاصله ۲ کیلومتر با شهر ۳۰ هزار نفری "گوک‌تپه" مهاباد قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خوبه، مثل همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۸ تير ۱۳۹۹
خیلی عالی بود، مفید واقع شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
عالی