سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بابت اعتراض به داوری عذرخواهی می‌کنم، زیرا بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: همان طور که  قبل از بازی گفته بودم، برابر گل گهر بازی پرفشار و پراسترسی داشتیم. نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان با تمام وجودشان بازی کردند تا توانستیم برد خوبی کسب کنیم که می‌توان گفت ۶ امتیازی بود.

ویسی در خصوص اعتراضش به عملکرد داور بازی گفت: داور مسابقه در برخی صحنه‌ها اشتباه کرد. اگر داور در صحنه اول دروازه بان گل گهر را اخراج کرده بود و برای ما پنالتی می‌گرفت، دیگر اشتباه دوم که حریف معتقد بود توپ از دروازه ما عبور کرده رخ نمی‌داد. به هر حال اشتباه بخشی از کار داوری است و من هم بابت اعتراضم عذرخواهی می‌کنم، زیرا بازی سختی بود. با این حال اکنون اعتماد به نفس تیم ما برگشته و امیدوارم با همین روند بتوانیم کارمان را ادامه دهیم.

سرمربی پیکان درباره بازی‌های پیش روی تیمش گفت: قبلا باید به دیگر تیم‌ها و نتایجی که می‌گرفتند نگاه می‌کردیم، اما اکنون دیگر کاری به بقیه نداریم و باید بازی هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اکنون همه چیز دست خودمان است. هفته بعد هم یک بازی ۶ امتیازی دیگر داریم و اگر در این بازی پیروز شویم، با خیال راحت به مصاف تیم‌های بالای جدولی می‌رویم.


بیشتر بخوانید


او افزود: آن قدر به باشگاه پیکان بدهکار هستیم که با این پیروزی‌ها بدهی هایمان را پراخت می‌کنیم و بازیکنانمان مغرور نشدند.

سرمربی پیکان درباره عملکرد ماهان رحمانی که در این دیدار یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند اظهار داشت: او در بازی قبلی هم یک پاس گل داد و با آنالیزی که از این بازی داشتیم، تصمیم گرفتیم برابر گل گهر نیز از او استفاده کنیم. آرش قادری که یکی از پدیده‌های فوتبال ایران است را هم بازی دادیم و باز هم از این بازیکنان در تیممان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار