واریز ۳ هزار میلیارد ریال به حساب گندم کاران استان اردبیل

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: ۳ هزار میلیارد ریال به حساب گندم کاران توسط بانک کشاورزی در استان اردبیل واریز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا نوری، مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل از واریز نزدیک به ۳ هزار میلیارد ریال به حساب گندم کاران توسط بانک کشاورزی این استان خبر داد و گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون بیش از ۱۲۹هزار تن گندم کشاورزان این استان خریداری شده است.

او اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۸۸ درصد بهای گندم به حساب کشاورزان واریز شده و مابقی مطالبات گندمکاران بعد از تامین وجه از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، به حساب‌های آنان واریز خواهد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل افزود: تعداد محموله‌های خریداری شده گندم ۸ هزار و ۶۳ مورد است که تاکنون نیز ادامه دارد.

نوری گفت: در شمال استان عملیات خرید گندم به اتمام رسیده و در روز‌های آینده در اردبیل، نیر، نمین و سپس در جنوب این استان عملیات خرید گندم ادامه خواهد یافت.

او تصریح کرد: تا آخر شهریورماه عملیات خرید گندم انجام می‌شود که گندم تولیدشده در این استان به‌ویژه مناطق شمالی از کیفیت و مطلوبیت برخوردار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.