تحویل ۲۱۷ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: ۲۱۷ واحد مسکن به خانوار‌های معمولی و دارای ۲ معلول تحت پوشش استان تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: ۲۱۷ واحد مسکن به خانوار‌های معمولی و دارای ۲ معلول تحت پوشش استان تحویل شد.

رضا وفایی  افزود: ازاین تعداد ۱۸۰ خانوار مددجوی عادی و ۳۷ خانوار دارای دو معلول هستند که در نهضت مسکن سازمان بهزیستی خانه دار شدند.

او اظهار داشت: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهزیستی برای این خانواده‌ها تامین شده و خانواده‌های ۲ معلول شهری و روستایی به ترتیب ۶۰ میلیون و ۳۶ میلیون تومان بلاعوض دریافت کردند.

او با اشاره به کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تامین مسکن مددجویان روستایی در حوزه زمین وتسهیلات ۴۰ میلیون تومانی تصریح کرد: برای خانوار‌های معمولی تحت پوشش نیز ۱۰ میلیون تومان بلاعوض توسط بهزیستی پرداخت شده است.

وفایی ادامه داد: تعهد امسال بهزیستی لرستان برای تامین مسکن ۲۰۱ خانوار بوده که این تعهد با تحقق ۲۱۷ واحد در سه ماهه اول سال انجام شد و ۵۰۰ واحد دیگر برای تکمیل تا پایان سال در دست اقدام است.

به گفته او ازحدود ۱۵ سال گذشته تاکنون حدود چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت مسکن با همکاری مستمر و موثر بهزیستی لرستان به مدجویان واگذار شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.