به گزارش خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت
آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: بیشترین دلیل تماس مشترکین در ایام کرونا به ترتیب مربوط به اعلام شکستگی و پیگیری، مشارکت در نظر سنجی هاو افت فشار آب بوده است.
او افزود: از تعداد کل تماس مشترکین با مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۱۴ هزار تماس توسط کارشناسان مرکز مپرا و ۳۵ هزار تماس نیز با سامانه گویای این مرکز برقرار شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تمامی درخواست ها، پیگیری ها، پیشنهادات و انتقادات مشترکین بصورت غیر حضوری و در قالب ارتباط با مرکز ارتباطات مردمی آب و فاضلاب قابل طرح و نتیجه گیری میباشد.
جزء قاسمی اضافه کرد: خرید انشعاب، خدمات فاضلاب، آب بهاء و درخواستهای امور مشترکین نیز از جمله دیگر زمینههایی است که مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب به ارائه خدمت میپردازد.
این مسئول تصریح کرد: هم اکنون با زیرساختهای ایجاد شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مشترکین میتوانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در بسترهای مختلفی همچون، اینترنت، مویابل، تلفن و یا پیامک دریافت نموده و از مراجعات حضوری خودداری نمایند.
انتهای پیام/ر