جشنواره ابوذر البرز برگزار می‌شود؟

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز البرز گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر قطعا بسته به وضعیت شیوع کرونا به صورت حضوری یا مجازی برگزار خواهد شد.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در حاشیه اولین جلسه اعضای شورای سازمان بسیج رسانه این استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر، گفت: این جشنواره قطعا برگزار می‌شود، اما حضوری یا مجازی بودن آن تابع وضعیت شیوع کرونا و تصمیم ستاد مقابله با کرونای البرز است.

او با بیان این که اولین جلسه اعضای شورای سازمان بسیج رسانه البرز در محل دفتر این سازمان با محوریت اهداف، دستورالعمل‌ها و ماموریت‌های جدید بسیج رسانه استان برگزار شد، افزود: اهداف و ماموریت‌های جدید سازمان باید به بهره گیری از خردجمعی و مشارکت مستمر اعضا در جایگاه خود ملموس شود.

نوروزی فر با خاطرنشان کردن این مطلب که افق‌های روشنی پیش روی سازمان بسیج رسانه پیش بینی می‌شود، گفت: دست یابی به اهداف مدنظر بسیج رسانه جز با حضور اصحاب رسانه و بهره مندی از آرای فکری و مسثمر ثمر آنان محقق نخواهد شد.

او افزود: اتحاد و همدلی زمانی می‌تواند سودمند و موثر باشد که اصحاب رسانه خود را آلوده جناح‌های سیاسی، گروه‌ها و احزاب نکنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز گفت: سازمان بسیج رسانه البرز با ۵۲۴ نفر عضو رسانه ای، قطعا در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند برای تعالی فعالیت‌های رسانه‌ای استان اهتمام ورزد و با گام‌های موثر خود در صدد رفع معضلات و مشکلاتی که گا‌هی گریبان گیر اصحاب رسانه می‌شود، برآید.

انتهای پیام/د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.