مدیرشرکت مخابرات منطقه همدان از نصب آنتن‌های همراه «BTS» به منظور پوشش بهتر تلفن همراه در روستای رزینی و عشوند نهاوند خبر داد.

تقویت پوشش شبکه در روستا‌های نهاوند با نصب آنتن‌های همراه «BTS»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی گرزین مدیرشرکت مخابرات منطقه همدان از ارتقا و نصب آنتن‌های همراه «BTS» برای پوشش بهتر تلفن همراه در روستا‌های رزینی و عشوند از توابع شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: با توجه به قرارگرفتن بخش وسیعی از استان همدان در مناطق کوهستانی، گاهی در بعضی نقاط، عدم پوشش و آنتن‌دهی تلفن همراه و یا ضعف در حوزه اینترنت همراه مشاهده می‌شود که درصدد رفع آن بودیم.

او بیان کرد: از آنجا که رفع این نقاط ضعف از اهداف مخابرات منطقه همدان است، در برنامه‌ای مدون، این نقاط به تدریج شناسایی و با نصب تجهیزات، به زیر پوشش آنتن می‌روند.

مدیرشرکت مخابرات منطقه همدان گفت: در تازه‌ترین اقدام همکاران حوزه توسعه ارتباطات سیار، بانصب BTS پرقدرت در روستای عشوند از توابع شهرستان نهاوند، ضمن رفع مشکل آنتن دهی، اینترنت همراه نیز به G ۳ ارتقاء یافته و در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

گرزین  اظهار کرد: با نصب دکل بلند پایه تیز در روستای رزینی از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند، ضمن تقویت آنتن دهی در این منطقه، اینترنت نیز به کیفیت ۳ G رسیده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار