فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز از برگزاری رزمایش یک روزه فرهنگی عفاف و حجاب و از توزیع اقلام فرهنگی تا کمک مومنانه در شرق این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی خسروانی در رزمایش روز حجاب و عفاف که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و جحاب، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها، سازمانها و مردم وظیفه دارند درمقابله با بد حجابی فعال بوده و این وظیفه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

او با تاکید بر اینکه خانواده، جامعه و سازمان‌های مختلف باید با همکاری خود در زمینه فرهنگسازی، رعایت عفاف و حجاب شراکت داشته باشند، افزود: خانواده بزرگ ایرانی بهترین و بزرگترین ظرفیت برای حفظ و نهادینه کردن این فرهنگ بزرگ یعنی فرهنگ عفاف و جحاب است.

خسروانی تاکید کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک مسئله اساسی و ارزشی باید در جامعه اسلامی در راس امور فرهنگی قرار گیرد و همگان در ترویج این فرهنگ فعال باشند.

فرمانده سپاه ناجیه احمد بن موسی(ع) شیراز یادآور شد: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته و اکنون نیز به پاس خون شهدایی که برای دفاع از نوامیس و کیان اسلامی ریخته شد در محافل و مجالس با حفظ حجاب ظاهر می‌شوند.

خسروانی خارج کردن، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از قالب شعار را یکی از مهمترین اولویت های جامعه‌ی ایران اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان ما امروز با استفاده از ابزار مختلف به ویژه شبکه‌های ماهوارهای افکار و ارزش ها دینی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

او با اشاره به اینکه در هفته عفاف و حجاب رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب به‌مدت یک روز در شیراز برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این هفته ۳۱۳ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، ۳۱۳ گلدان گل، ۳۱۳ بسته بهداشتی و ۳۱۳ بسته حجاب به خانواده‌های مستمند در شرق شیراز تقدیم می‌شود.

خسروانی گفت: ۳۱۳ نفر خانم در کارگاه‌های تولید ماسک مشغول به کار شده‌اند که در این وضعیت شیوع بیماری کرونا کمک خرج خانواده خود شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار