مدیرعامل بنیاد برکت کشور:

۱۳۰ واحد صنعتی نیمه تعطیل امسال به چرخه تولید بازمی گردند

مدیرعامل بنیاد برکت کشور در جویبار گفت: ۱۳۰ واحد صنعتی نیمه تعطیل کشور امسال با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به چرخه تولید باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدامیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت کشوردر مراسم بهره بردرای از کارخانه سلولزی در جویبار گفت: ۱۳۰ کارخانه و بنگاه نیمه تعطیل در سراسر کشور امسال با مشارکت ۵۰ درصدی مردم و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به چرخه تولید باز می‌گردند.

او مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این احیای واحد‌های نیمه تعطیلی  را ۲ تا ۳ ساله اعلام کرد و افزود: تولیدکننده هر زمانی که به شرایط مناسب اقتصادی برسد، همکاریش را با بنیاد می‌تواند قطع کند.

مدنی به اجرای طرح اشتغال خرد خانگی اشاره کرد و گفت: بعد از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و برای کمک به خانواده‌های نیازمند ۶۰ هزار طرح خانگی با اشتغالزایی ۱۸۰ هزار نفر در کشور اجرا خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت کشور افزود: با اجرای این طرح روزانه در هر استان برای هزار نفر اشتغال خانگی ایجاد خواهد شد.

او ماهیت فعالیت بنیارد برکت را توسعه بخش‌های عمرانی هم اعلام کرد و گفت: بنیاد برکت قرار بود هزار مدرسه در کشور بسازد که تا کنون هزار و ۹۰۰ مدرسه ساخته شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت کشور ساخت بیش از هزار و ۵۰۰ مسجد و موسسه فرهنگی، ۱۲ بیمارستان و بیش از ۲۴۰ خانه سلامت و بهداشت در کشور را از دیگر فعالیت‌های بنیاد برکت اعلام کرد.

مدنی افزود: طرح آبرسانی برای یک هزار روستا در مرحله اجرا است و تاکنون مشکل آب ۵۰۰ روستا برطرف شد.


بیشتر بخوانید


آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان

مدیرعامل بنیاد برکت کشور گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، از امروز توزیع ۴ میلیون بسته پروتئینی را در سراسر کشور آغاز کرده است.

مدنی افزود: یک میلیون بسته کمک معیشتی و یک میلیون بسته بهداشتی در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان توزیع شد که سهم مازندران ۳۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بود.

او ادامه داد: سهم مازندران در مرحله دوم این رزمایش ۱۱۰ هزار بسته پروتینی است که ۴۰۰ گروه جهادی این بسته‌ها را میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار